sminkofanten

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Almighty - 31 januari 2014 23:35

Meningen var att jag skulle inviga min nya ögonskugga idag! Nämligen Volga från Make Up Store..

Men eftersom jag har nåt i mitt öga har det varit irriterat och illrött hela dagen, vilket gjort att jag inte alls har sminkat mig idag! Så jag försöker imorgon istället, om ögat vill! Annars provar jag att sminka ena ögat just för att prova! ;)

Smet in på Kicks tidigare idag och fick till min glädje se att Make Up Store har släppt sina nya Marble Eyeshadow! Snacka om att jag är totalsåld på dom och vill ha allihopa! :D Sjukt fina! Har iaf två stycken som jag mååååste köpa! :D

Fick även ta en närmare titt på Isadoras Ray of Light! Kan ju säga att alla tre av Eye Lighter Contour kommer få flytta in hos mig framöver! Provade på handen och kan ju säga att jag blev rätt fast för dom också!! ;)


Imorgon fm har jag lite fullt upp, men det kommer komma inlägg under kvällen! :)


Over and out! /M. Almighty. 

Ovido - Quiz & Flashcards