sminkofanten

Alla inlägg under januari 2014

Av Almighty - 23 januari 2014 14:30

Hann även med att prova sminka Jessica i helgen, hon ville ha nåt som "passade henne". Och hon blev riktigt nöjd, så jag lyckades! :D

Och eftersom hon har sån jävla grymt härlig ögonfärg fick det bli lila! <3


     


Isadoras palett - 55 Pool Cocktail (längst ner till höger, lila färgen)

Isadoras palett - 60 Crystal Glitz (nr 3&4, lila färgerna)

Isadoras palett - 12 Heater Moor (nr 4, beigeaktig färg)


Av Almighty - 22 januari 2014 12:45

Hade tjejkväll med min fina vän under helgen. 

Kollade på Victoria Secret Fashion Show bland annat. :)

Målade även hennes naglar!


   

Använt nagellack från Isadora och L'oréal! :)


Av Almighty - 21 januari 2014 00:48

Antar att ingen lika sminkfrälst människa som jag har missat Isadoras vårkollektion?!

Jag är i lika extas varje gång Isadora släpper ny kollektion, då det är mitt favomärke på smink! :)


De produkter jag är mest nyfiken på är Eye Lighter Contour, nagellacken och ögonskuggspaletten "78 Spring Garden". 

Pasteller är så himla vårigt och vårkänslor där till, och när de kommer fram är det inte länge kvar till sommar! :D


 

Bilden är från Isadoras hemsida. (www.isadora.com)

Av Almighty - 19 januari 2014 15:00

Smsade även en annan kompis och frågade om färg på ögonskugga, och hon sa LILA! :) Så det fick det bli!


       


 


Vovvens gosedjur sa att han ville vara med på ett kort också! ;)


 

Ögonskuggspalett - Maychéér Color Shot Make Up Case

Make Up Store - Sparkling Beach

Isadora - Eye Focus 50 Metal Mauve

Isadora - Eyephoria 03 Desert Pearl

Isadora - Inliner kajal 51 Indian Black

Wet 'n' Wild - Color Icon Eyeshadow Single Créme Brùlée

 

Av Almighty - 18 januari 2014 15:34

Grått&grönt! 

Smsade en kompis och frågade vilken färg jag skulle ha, och hon svarade "grått och nåt mer", och jag hittade en palett jag inte hade provat än, så den gröna från den fick det bli! ;D

       

Med blixt.

   

Av Almighty - 17 januari 2014 22:21

Av Almighty - 15 januari 2014 00:16

Just nu ligger det ett paket på bordet som vill bli öppnat!
Det är min foundation som kommit! I rättan tid då den andra är slut! ;D

Av Almighty - 13 januari 2014 14:00

Som vanligt är det ögonskuggor från Isadora! ;) 

Isadora - Eye Focus 50 Metal Mauve

Isadora - Eyephoria 03 Desert Pearl

Isadora - Eyephoria 01 White Diamonds

Wet 'n' Wild - Color Icon Eyeshadow Single Créme Brùlée


Har tyvärr inte börjat komma överens med mascaran än! :/


       

Skapa flashcards