sminkofanten

Alla inlägg under januari 2014

Av Almighty - 12 januari 2014 11:02

Igår var jag på parken och tro det eller ej, dansade lite! Riktigt kul, och jag är pigg idag! Plus i kanten :D
Världens bästa Daniel fixade mitt hår igår, blir alltid så nöjd!! Tack vännen :D själv stod jag för sminket, och Jussan för klädvalet <3

Av Almighty - 11 januari 2014 11:05

Hur bra kan nagellack sitta?! Efter 19(!!!!) dagar är det enda bortskavda som är lite lite i högra hörnet!
När det sitter så här bra vill man ju inte byta speciellt ofta! :D

Oslagbar kombo: Isadoras Sugar Nails toppat med Isaforas Holographic Nails!

Av Almighty - 10 januari 2014 23:49

Fortsätter på Eyephoria-temat och körde på guldfärg idag! :)

Av Almighty - 10 januari 2014 01:33

Dagens färgklick, rätt läppstift från Isadora ;)
Skuggorna är budgetfynd från Pierre Rene och Wet n' Wild! :)

Av Almighty - 9 januari 2014 00:52

Har kommit fram till lite saker ikväll! Och jag måste skriva upp dom här för att påminna mig själv framöver! :)
? Tänka positivt och se saker från de goda sidorna!
? Kämpa för det jag vill uppnå!
? Unna mig själv saker ibland och ta pauser under stressiga dagar.
? Kämpa mot mål.
? Fortsätta med mitt nyårslöfte så långt det går!

Lyckas jag med allt jag vill kan ni senare kalla mig Superwoman! ;)
Godnatt!

Av Almighty - 8 januari 2014 20:54

Mjukstart med dubbeljobb efter några dagar ledigt! ;)
Repris från igår, eyelinern är Isadoras Eyephoria Aquatic! :)

Påminnelse till mig själv:
Börja använda kameran!!

Av Almighty - 7 januari 2014 18:35

Dagens eyeliner är Isadoras ögonskugga Eyephoria - 19 Aquatic.
Såg lite flashigare ut i verkligheten, men jag är för lat för att ta fram stora kameran ;)
Ögonskuggan fyndade jag på halva priset på Affection. :) ca 60 kronor!

Ovido - Quiz & Flashcards