sminkofanten

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Almighty - 17 februari 2014 23:58

Här sitter jag när jag egentligen borde gå och lägga mig.. (y)

Suttit och fönstershoppat på ELF's hemsida, tror nog att det får bli en beställning därifrån efter nästa lön! :D Hittat massa roligt som jag gärna skulle haft i hyllan här hemma! :D

Kul att inspirationen alltid flödar vid denna tidpunkten på dygnet! När den väl behövs brukar den hålla sig undan rätt långt bort.. :P 

Nåja, ha det fint! Nu ska jag faktiskt ta och sova! :*

Av Almighty - 17 februari 2014 15:42

Lånade min fina vän Josefin som sminkdocka (och docka passar verkligen in på henne! <3) idag! 

Solen är framme idag för första gången på jag vet inte när, vilket kändes väldigt vårigt! :D Så det fick bli pasteller och inviga nya ögonskuggspaletten från Isadora. :)

Och eftersom jag fortfarande inte helt har lärt mig kameran än (och det var ljusare än vanligt) så blev färgerna lite mesigare på bild än i verkligheten.. Måste verkligen lära mig detta nu! :P Men först... Måste jag ladda kamerans batteri! ;)
   


Ovido - Quiz & Flashcards