sminkofanten

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Almighty - 24 februari 2014 23:42

Tro det eller ej, men här kommer faktiskt en osminkad bild på mig! ;D


Ytterligare en sak jag inte kan vara utan är min CC Cram från Loreal! 

Den jämnar till hudtonen riktigt bra och jämnar verkligen ut mitt röda födelsemärke i pannan med resten av ansiktet. Även mina fina röda kinder! Har använt denna länge och gillar den verkligen! Får panik om den hinner ta slut innan jag köpt en ny! ;)

Trots priset på nästan 170 kronor tycker jag att den är värd varenda krona! Den är dryg och ger ett bra resultat! :)


Så här står det på Kicks hemsida om CC Cream:

Nude Magique CC Cream Anti-Redness
Creme som reducerar färgojämnheter och återfuktar huden. SPF 20. Nude Magique CC Cream Anti-Redness är grönfärgad och reducerar röda hudtoner. 

Pris 169 kronor.

 


 

Av Almighty - 24 februari 2014 23:36

När jag äntligen fått några läsare så lyckas det ju självklart komma dagar jag inte hinner uppdatera! :(

Igår var jag på ena jobbet mellan 10-19 och sen direkt hem och byta om för att hoppa in för en sjuk kollega på nästa jobb där jag började 20.00, hela dagen försvann om man säger så! 

Idag har jag däremot bara varit helt död och jobbat en sväng på em! :P

Ska bättra mig under veckan, I promise! :)

Ovido - Quiz & Flashcards