sminkofanten

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Almighty - 7 mars 2014 23:33

Letade igenom min sminklåda och hittade tre stycken ögonskuggor jag hade glömt bort! Alla tre kommer från Eyeslipsface och går i guld och brunt med massa skimmer! Riktigt fina, hur kunde jag glömma att jag hade dom här?!

Vet att jag fick med dom när jag beställde ett stort typ startkit från dom förra gången jag beställde därifrån (evigheter sen!).. Riktigt fina hur som helst! :) 


Ber om ursäkt för de suddiga bilderna, hade lite bråttom och då blir det som det blir.. :P


  

Face

Tikei Mineralfoundation N1 +N2

Isadora Perfect Coverstick 01 Light

Make Up Store Microshadow Smog (shading)

Brows

H&M Eyebrow shaping

Make Up Store Cover All Mix (ljusa)

H&M Brow fix

Eyes

Make Up Store Eyeprimer Tinted

Singelskuggor från E.l.f

Make Up Store Cake Eyeliner Black

Loreal Miss Manga mascara

Make Up Store Eyeliner Czar

Lips

Läppstift Isadora Frosted Plum





Ovido - Quiz & Flashcards