sminkofanten

Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

Nytt i lådan - Fynd från H&M

Av Almighty - 17 mars 2014 09:15


Fyndade ju på H&M förra veckan! Men eftersom mina senaste dagar varit lite kaos så har allt blivit lite utdraget! :P Men till slut så! ;) 

Fyndade Isadoras nya Sugar Nails-lack i färgen 133 Macaron för 49,50,- (alla nagellack från Isadora var på erbjudande för 49,50,-) och Isadora Color Chock glossy lip stain i färgen 48 Chic Coral för ynka 25 kronor! :) Detta låg i reahörnan där det var 50% av reapriset, vilket resulterade i 25 kronor! ;)

Borde passa på att köpa dom ytterligare tre eller fyra som jag inte äger än.. :)

Antar att olika H&M-butiker har olika utbud, vet ju dock inte om dom fortfarande har kvar erbjudandet på nagellacken eller reahörnan.. Men det är ju bara att kolla på den butik som man bor närmast och se hur det ser ut på den fronten! ;) 


 

Isadora Sugar Nails - 133 Macaron

Detta mintgröna, härligt våriga lack blev genast favoriten hos mig! Jag är så sjukt svag för mintgrönt i alla dess former! Därav att jag kände att det mintgröna var mitt förstahandsalternativ! ;) 

Har inte hunnit prova den än, så recension kommer framöver! :)

Köpte som sagt detta för 49:50,- och ordinarie pris har jag för mig är 79,-. 




  

Isadora Color Chock glossy lip stain - 48 Chic Coral 

Detta är en sjukt fin färg! Har ju redan detta i färgen 56 Vintage Wine, och den färgen älskar jag också.. ;) 

Detta har jag provat, men hade inte kameran i närheten just då! ;) Så bild när det är på läpparna kommer! ;D

Minus är att själva applikatorn är vääääldigt svår att få färgen jämn och få snygga kanter. Jag rekommenderar starkt att applicera detta med en läppensel! :)

Priset var ju kickass, 25 kronor på rean! Ordinarie pris, som jag gav för mitt andra gloss, har jag för mig är 129,-! Så det är ganska så stor prisskillnad! ;) 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Almighty - 11 september 2014 00:19


Under sommaren fick jag äran att sminka otroligt fina Cathrin som skulle på bröllop.    (Tyvärr är det även här lite dålig kvalité på bilderna, detta var just efter flytten så hade dålig koll på objektiven.. ;)         ...

Av Almighty - 9 september 2014 23:20


Hittade en hel drös med makeupbilder på kameran, tyvärr är dom flera månader gamla så jag minns dessvärre inte vad jag använt riktigt.. :/ men bjuder på bilderna ändå, hoppas ni gillar dom! :)         ...

Av Almighty - 7 september 2014 23:02


Nya ögonskuggor, från INGLOT(gul) och PAESE(orange och röd). Jäkligt nöjd! ;)   Beklagar dom otroligt dåliga bilderna, då jag inte riktigt fått ordning på mig själv och kameran sen vi flyttade.. Men ni ser poängen iaf.. ;) Maken är inspirerad a...

Av Almighty - 20 maj 2014 00:04


Av Almighty - 17 maj 2014 23:42


Fullt upp med jobb, flytt och packa inför en tripp till Turkiet.. :) Försöker med tidsinställda inlägg iaf, men hinner inte alltid med dessvärre :/ Är det nåt speciellt du vill se på bloggen? Kändissminkningar? Färgtema? Superhjälte? Har du någ...

Skapa flashcards