sminkofanten

Direktlänk till inlägg 25 mars 2014

E.l.f - Matte Lip Color - Tea Rose

Av Almighty - 25 mars 2014 22:46

Först och främst; shit vad kul att så många kikar inom bloggen trots att det inte hänt nåt senaste dagarna! :) Kul!

Även fått beröm från två helt olika håll inom loppet av en timme för några dagar sen, så glad! Tack för berömmet, blir så glad! :) 


Och nu till inlägget: (;D)


Den produkt i min e.l.f.-beställning jag var mest skeptisk till var just den här läppennan! Men jag kände att jag var tvungen att kika närmare! ;)

När jag provade den på handen kändes den helt fel färg för mig! Men denna pennan har blivit en stor favorit, då den är lagomt neutral men ändå ger mig lite färg!

Riktigt nöjd! Gillar att den är lite tjockare än en vanlig penna, och ytterligare ett plus är att man skruvar upp den och slipper vässa! :) 

Priset ligger på £3.95 på eyeslipsface.co.uk :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Almighty - 11 september 2014 00:19


Under sommaren fick jag äran att sminka otroligt fina Cathrin som skulle på bröllop.    (Tyvärr är det även här lite dålig kvalité på bilderna, detta var just efter flytten så hade dålig koll på objektiven.. ;)         ...

Av Almighty - 9 september 2014 23:20


Hittade en hel drös med makeupbilder på kameran, tyvärr är dom flera månader gamla så jag minns dessvärre inte vad jag använt riktigt.. :/ men bjuder på bilderna ändå, hoppas ni gillar dom! :)         ...

Av Almighty - 7 september 2014 23:02


Nya ögonskuggor, från INGLOT(gul) och PAESE(orange och röd). Jäkligt nöjd! ;)   Beklagar dom otroligt dåliga bilderna, då jag inte riktigt fått ordning på mig själv och kameran sen vi flyttade.. Men ni ser poängen iaf.. ;) Maken är inspirerad a...

Av Almighty - 20 maj 2014 00:04


Av Almighty - 17 maj 2014 23:42


Fullt upp med jobb, flytt och packa inför en tripp till Turkiet.. :) Försöker med tidsinställda inlägg iaf, men hinner inte alltid med dessvärre :/ Är det nåt speciellt du vill se på bloggen? Kändissminkningar? Färgtema? Superhjälte? Har du någ...

Skapa flashcards