sminkofanten

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Almighty - 26 mars 2014 19:30

Blev en väldigt enkel make-up när min fina mamma fyllde år förra veckan! :) 

En ganska så smal eyeliner och lite guldglitter på nedre fransraden, dessvärre kom det ju inte med synligt på kortet, men ni kan ju tänka er hur det såg ut! ;) 

Och eftersom mitt minne är lika bra som minnet på en guldfisk så vet jag inte helt vad jag använt. ;D

Men det är min vanliga bas, vanliga eyeliner, vanliga mascara. ;)

Läppglanset är från e.l.f och jag har ett inlägg om det här!


 

Av Almighty - 26 mars 2014 09:15

Det är rätt otroligt hur mycket skillnad det blir på att bära smink och att vara osminkad!

Just för att demonstrera satte jag ihop dessa bilderna brevid varandra.. 

En osminkad bild, och en färdigsminkad!


 

Skapa flashcards