sminkofanten

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Almighty - 28 mars 2014 23:36

Första gången jag använt glitter i en sminkning! ;) Syndes mer i verkligheten, fick inte riktigt fast det på kort! :(

Ögonskuggorna är även de från E.l.f., en palett jag glömt att visa er! Den består av 6 färger och heter 6pc Eyeshadow Palette i färgen "Cool", kostar £3.95. :) Jag har använt de tre nedre färgerna.. :) 

Glittret har jag köpt i butiken "Tiger" i Karlstad när jag var där förra veckan, det är det "vita" glittret. :) (Köpte även i guld och silver).


 

Brows

H&M Eyebrow shaping

Make Up Store Cover All Mix (ljusa)

H&M Brow fix

Eyes

NYX Jumbo Eye Pencil Milk (som primer)

E.l.f 6pc Eyeshadow palette - Cool

Glitter - "Vitt" från Tiger

Loreal Miss Manga mascara

Isadora Inliner Kajal 50 Satin White


Ovido - Quiz & Flashcards