sminkofanten

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

MOTD - inspiration Lorde

Av Almighty - 13 maj 2014 00:17

Blev en makeup inspirerad av artisten Lorde! 

Fick dock en fråga varför jag såg så depp och svart ut? Haha! ;)

Trivdes rätt bra i den här makeupen faktiskt! :) 


 



 
 
sandra

sandra

30 juni 2014 23:36

Detta var skitsnyggt!

http://snatransson.blogg.se

Almighty

7 september 2014 23:23

Lite sent svar men, tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Almighty - 11 september 2014 00:19


Under sommaren fick jag äran att sminka otroligt fina Cathrin som skulle på bröllop.    (Tyvärr är det även här lite dålig kvalité på bilderna, detta var just efter flytten så hade dålig koll på objektiven.. ;)         ...

Av Almighty - 9 september 2014 23:20


Hittade en hel drös med makeupbilder på kameran, tyvärr är dom flera månader gamla så jag minns dessvärre inte vad jag använt riktigt.. :/ men bjuder på bilderna ändå, hoppas ni gillar dom! :)         ...

Av Almighty - 7 september 2014 23:02


Nya ögonskuggor, från INGLOT(gul) och PAESE(orange och röd). Jäkligt nöjd! ;)   Beklagar dom otroligt dåliga bilderna, då jag inte riktigt fått ordning på mig själv och kameran sen vi flyttade.. Men ni ser poängen iaf.. ;) Maken är inspirerad a...

Av Almighty - 20 maj 2014 00:04


Av Almighty - 17 maj 2014 23:42


Fullt upp med jobb, flytt och packa inför en tripp till Turkiet.. :) Försöker med tidsinställda inlägg iaf, men hinner inte alltid med dessvärre :/ Är det nåt speciellt du vill se på bloggen? Kändissminkningar? Färgtema? Superhjälte? Har du någ...

Skapa flashcards