sminkofanten

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Almighty - 7 februari 2014 22:40

Temat enkelt fortsätter. 

Men har piffat till det med lite glitter och silver! :) 

Lagt Isadora Twist-up Metallic Eye Pen som bas med en silvrig skugga från Lancome över. 

Även glittrig mascara på underfransarna. :) 


   

     

Av Almighty - 7 februari 2014 22:29

Första dagen med smink på nästan en vecka! Det blev väääldigt enkelt med lite eyeliner och mascara! :)

Mitt fina röda öga ser bättre ut på bilderna än vad det var, haha! 

Senare under dagen slog jag till på stort och tog på ett rött läppstift. :) 


   

Av Almighty - 7 februari 2014 15:56

Jag blir såååå trött! När ögat äntligen vill samarbeta litegrann så vägrar datorn och kameran att samarbeta!! Så drygt..
Fick ingen ordning på det innan jag åkte till jobbet men får hoppas att min kära sambo kan fixa det ikväll.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards