sminkofanten

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Almighty - 2 april 2014 19:36

Har kollat igenom min fb&här och räknat ihop rösterna på inlägget "Eye of the day" som jag la upp i söndags! 

Nyfikna på resultatet? :D Det var iaf jag! ;) 

Tanken är att jag ska göra en ny version av det "vinnande bidraget"! :) (Det får bli när jag är ledig nästa gång..)


 

Dessa 1-8 fanns att välja på. :)


Och vinnaren är;

 

Nummer 5! :)


I tät följd av nummer 6 och 7!

Av Almighty - 2 april 2014 11:15

Mer glitter och mer blå eyeliner! ;) 

And I like it!


 

Face

Tikei Mineralfoundation N1 +N2

Isadora Perfect Coverstick 01 Light

Make Up Store Microshadow Smog (shading)

Isadora Snow Glow Powder (highlighter)

E.l.f Mineral Blush Pink (rouge)

Brows

H&M Eyebrow shaping

Make Up Store Cover All Mix (ljusa)

H&M Brow fix

Eyes

Isadora Eyephoria 19 Aquatic ögonskugga (som blå eyeliner)

Isadora Eyephoria 03 Desert Pearl ögonskugga

Guldigt glitter från butiken Tiger

Make Up Store MS Smog

Loreal Miss Manga mascara

Isadora Inliner Kajal 50 Satin White

Lips

Isadora Jelly Kiss 56 Rasberry Sorbet



Ovido - Quiz & Flashcards