sminkofanten

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Almighty - 8 april 2014 10:45

Blir lite guppigt med uppdateringen, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge! ;D


En sjukt snygg kombo är grönt och rosa! Detta är en make jag gärna bor i oftare! :)

Eftersom jag egentligen gjorde denna sminkingen förra veckan, och jag har sjukt bra guldfiskminne, så vet jag inte helt vad jag använt mig av... ;D

"Det vanliga" när det kommer till basen iaf, den gröna eyelinern är en av färgerna i en liten palett från Loreal eller Maybelline? Minns inte helt.. Lovar att bättra mig! ;) 

På läpparna har jag iaf min återfunna(och samtidigt nyfunna) kärlek, Isadora Jelly Kiss i färgen Rasberry Sorbet (TROR iaf att det är den färgen, har flera, haha! :D)

Kan ta reda på exakt vad jag använt om nån är väldigt nyfiken. :)


 



Ovido - Quiz & Flashcards